ماجرای خوشحالی عجیب تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی لیگ

خوشحالی عجیب تراکتورسازی

ماجرای خوشحالی عجیب تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی لیگ

 

90tv:
به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، در حالی که پس از پایان سوت مسابقات هفته سی‌ام همه متوجه شدند که سپاهان به مقام قهرمانی رسیده اما در تبریز در کمال تعجب بازیکنان و کادر فنی این تیم جشن قهرمانی گرفتند مسئله‌ای که باعث حیرت اهالی فوتبال شد. در نهایت مشخص شد که در تبریز شایعه شده بازی دو تیم سپاهان و سایپا در اصفهان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده و بازیکنان و حتی نیمکت‌نشینان مربیان تیم تراکتورسازی به تصور اینکه قهرمان شده‌اند در پایان مسابقه جشن قهرمانی گرفتند.

* این شایعه عجیب بعد از چند دقیقه فاش شد و اینکه سپاهان به مقام قهرمانی رسیده است بعد از این مسئله جمعیت کثیری از تماشاگران به وسط چمن ورزشگاه هجوم بردند که مأموران تلاش کردند آنها را کنترل کنند.
* شماری از تماشاگران در تبریز مصدوم و مجروح شدند که آنها را به بیرون ورزشگاه هدایت کردند.

--------------
varzesh3:
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تراکتور پس از گل زیبای فرید کریمی با نتیجه قاطع 3-1 از حریف پیش افتاده بود، کارت قرمز علیرضا فغانی به آندرانیک تیموریان همه چیز را تغییر داد و جام را از اصفهان به تبریز پرتاب کرد.

*اخراج آندو
در صحنه اخراج تیموریان که حالا باعث سر و صدا و اعتراض به فغانی شده است، تیموریان در واقع قربانی کار خود شد. او که با یک گل و یک پاس گل روز خوبی پشت سر گذاشته بود، در صحنه اخراج در جنگ برای تصاحب یک توپ با سیامک کوروشی و وحید حمدی نژاد درگیر شده و دشنامی علیه آنها به زبان می آورد که با کارت زرد فغانی که از پشت به صحنه نزدیک می شده مواجه می شود. البته ظاهرا داور سال فوتبال آسیا اطلاع نداشته آندو یک کارت زرد دارد و الا احتمالا این اخطار را به کاپیتان تیم ملی نمی داد. اما این اتفاق افتاد تا حاشیه هایی جدی جشن را در تبریز به هم بزند و شرایط را تغییر دهد.

*بازگشت نفت
نفت تهران با اخراج آندو بازگشتی فوق العاده به بازی داشت و روی دو ضربه ایستگاهی توسط کوروشی و پادووانی به گل رسید. آنها که می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند، در حالی ناگهان با یک تراکتورِ دفاعی مواجه می شوند که در این لحظات، اینترنت و تلفن ورزشگاه یادگار امام هم قطع شده بوده تا به تراکتوری ها اینطور از اصفهان خبر برسد که بازی در آنجا به تساوی انجامیده است و آنها با نگه داشتن بازی و یک امتیاز قهرمان می شوند؛ خبری که البته دروغ بود.

*شایعه از کجا ؟
یک بازیکن تراکتور که دوست ندارد اسمش را قید کنیم می گوید: خبر تساوی سپاهان از روی سکوها به پایین رسید.
جالب اینکه رسانه های اطراف تراکتور در تماس با دوستان تهرانی از خبر اصلی باخبر می شوند اما جو ورزشگاه اجازه خبررسانی سریع را از آنها می گیرد. یکی دیگر از بازیکنان در این‎باره با جزییات توضیح می دهد: بازی شش دقیقه وقت اضافه داشت اما تماشاگران در 5 دقیقه و 20 ثانیه به زمین ریختند و آقای فغانی هم سوت پایان را زد. ما وقتی دیدیم که مردم شادی می کنند فکر کردیم سپاهان قهرمان شده البته بعضی بچه ها هم از نتیجه خبر داشتند اما جو طوری بود که فکر کردیم بهتر است با مردم شادی کنیم تا اتفاق بدی نیفتد ...

بازیکن شماره یک می گوید: این که گفته شده بازی در اصفهان مساوی شده شاید برای محافظت از آقای فغانی بوده چون مردم به شدت از اخراج آندو ناراحت بودند و ممکن بود اتفاق بدی برای ایشان بیفتد اما به هرحال خدا را شکر ایشان به سلامت از ورزشگاه خارج شدند. ما داخل زمین بودیم و بازی مان را می کردیم که دیدیم مردم داخل زمین مشغول جشن هستند و بقیه ماجرا از کنترل خارج بود.
او در پاسخ به این سوال که آیا اعلام اشتباهی نتیجه بازی سپاهان به کادر فنی تراکتور و طرفداران در قهرمان نشدن تراکتور تاثیر داشته یا نه هم می گوید: به هر حال هم ما و هم نفت ضرر کردیم. شما دیدید که تونی در دقایق آخر ادینهو را بیرون کشید یا حامد لک دو دقیقه روی زمین بود. درحالی که اگر واقعا مطمئن بودیم اینطور نیست بی محابا می رفتیم جلو تا گل بزنیم یا حتی گل بخوریم چون قهرمانی حق ما یا نفت بود.
به هرحال معما در منشاء این خبر است. اینکه آیا واقعا عمدی در کار بوده که کسی از نتیجه بازی سپاهان مطلع نشود؟ جالب این که علیرضا منصوریان و تونی اولیویرا سرمربیان هر دو تیم شاکی این قضیه اند. منصوریان گفته است: متاسفانه در دقایق پایانی بازی یکی از مسئولان فوتبال استان درحالی که ارتباط ما با خارج از ورزشگاه قطع شده بود، اعلام کرد بازی اصفهان مساوی شده و همین خبر باعث شد تراکتوری ها به لاک دفاعی بروند و بعد هم اتفاقاتی که همه مردم دیدند. من فقط می توانم بگویم این 8 دقیقه تلخ تا همیشه در ذهن فوتبال ایران می ماند.

لذت بخش ترین و کم هزینه ترین لذت های دنیا

        

لذت بخش ترین و زیباترین و کم هزینه ترین لذت های دنیا

اعصابم خورده، بدهکارم ، گرفتارم و …
اگه کمی و فقط کمی بخواهیم از زندگی لذت ببریم و نگاهمان را کمی بهتر کنیم بسیاری از لذت ها نه وقت زیادی می خواهد و نه پول زیادی. پس منتظر تغییرات زیاد در یه روزی که معلوم نیست کی باشد نباشیم…در کوچکترین اتفاقات عظیم ترین تجارب بشر نهفته است . باور کنید …
 

 1-گاهی به تماشای غروب آفتاب بنشینیم.

 

 2 -سعی کنیم بیشتر بخندیم.

 

 3- تلاش کنیم کمتر گله کنیم.

 

 4 – با تلفن کردن به یک دوست قدیمی، او را غافلگیر کنیم.

 

 5 -گاهی هدیه‌هایی که گرفته‌ایم را بیرون بیاوریم و تماشا کنیم.

 

6 –   بیشتردعا کنیم.

 

 7 -در داخل آسانسور و راه پله و… باآدمها صحبت کنیم.

 

 8- هر از گاهی نفس عمیق بکشیم.

 

 9- لذت عطسه کردن را حس کنیم.

 

 10- قدر این که پایمان نشکسته است را بدانیم.

 

 11- زیر دوش آواز بخوانیم.

 

 12-سعی کنیم با حداقل یک ویژگی منحصر به فرد با بقیه فرق داشته باشیم .

 

 13- گاهی به دنیای بالای سرمان خیره شویم.

 

 14- با حیوانات و سایر جانداران مهربان باشیم.

 

 15- برای انجام کارهایی که ماهها مانده و انجام نشده در آخر همین هفته برنامه‌ریزی کنیم!

 

 16- از تفکردرباره تناقضات لذت ببریم.

 

 17- برای کارهایمان برنامه‌ریزی کنیم و آن را طبق برنامه انجام دهیم. البته کار مشکلی است!

 

 18- مجموعه‌ای از یک چیز (تمبر، برگ، سنگ، کتاب و… برای خودمان جمع‌آوری کنیم.

 

 19- در یک روز برفی با خانواده آدم برفی بسازیم.

 

 20- گاهی در حوض یا استخر شنا کنیم، البته اگر کنار ماهی‌ها باشد چه بهتر.

 

 21- گاهی از درخت بالا برویم.

 

 22- احساس خود را در باره زیبایی ها به دیگران بگوئیم.

 

 23- گاهی کمی پابرهنه راه برویم!.

 

 24- بدون آن که مقصد خاصی داشته باشیم پیاده روی کنیم.

 

 25- وقتی کارمان را خوب انجام دادیم مثلا امتحاناتمان تمام شد، برای خودمان یک بستنی بخریم و با لذت بخوریم

 

 26- در جلوی آینه بایستیم وخودمان را تماشا کنیم.

 

 27- سعی کنیم فقط نشنویم، بلکه به طور فعال گوش کنیم.

 

 28- رنگها را بشناسیم و از آنها لذت ببریم .

 

 29- وقتی از خواب بیدار می‌شویم، زنده بودن را حس کنیم.

 

 30- زیر باران راه برویم.

 

 31- کمتر حرف بزنیم و بیشترگوش کنیم ..

 

 32- قبل از آن که مجبور به رژیم گرفتن بشویم، ورزش کنیم و مراقب تغذیه خود باشیم .

 

 33- چند بازی و سرگرمی مانند شطرنج و… را یاد بگیریم.

 

 34- اگر توانستیم گاهی کنار رودخانه بنشینیم و در سکوت به صدای آب گوش کنیم.

 

 35- هرگز شوخ طبعی خود را از دست ندهیم.

 

 36- احترام به اطرافیان را هرگز فراموش نکنیم.

 

 37- به دنیای شعر و ادبیات نزدیک تر شویم.

 

 38- گاهی از دیدن یک فیلم در کنار همه اعضای خانواده لذت ببریم.

 

 39- تماشای گل و گیاه را به چشمان خود هدیه کنیم.

 

 40- از هر آنچه که داریم خود و دیگران استفاده کنیم ممکن است فردا دیر باشد.

 

14 نوع بینی در جهان داریم بینی شما کدام است؟

مجموعه : مطالب جالب و خواندنی

14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..؟
 
 
در تحقیقی جدید شکل و شمایل بینی ها در جهان شناسایی شده و در این بین به 14 نوع مختلف تقسیم شده است.

دیلی میل نوشت: شاید باورتان نشود که بینی وین رونی فوتبالیست معروف انگلیسی از جذابترین نوع بینی ها (snub ضخیم و کوتاه) در این کشور محسوب می شود. در اولین نظرسنجی جهانی درباره انواع بینی ها 14 نوع مختلف شناسایی شده و برای فهمیدن ویژگی های آن با بینی افراد معروف مقایسه و شبیه سازی شده است.

بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده، بینی متعلق به پرنسس کمبریج یعنی ملکه بعدی انگلیس – کیت- است که مورد علاقه هنرمندان و زیبا دوستان بوده و در نوع خود جذاب و بی نظیر محسوب می شود. پروفسور آبراهام تامیر با مطالعه و تصویر برداری از 1300 نفر با بینی های مختلف توانسته اولین تحقیق رسمی و اکادمیک را در مورد انواع بینی ها در جهان انجام دهد.

وی بینی ها را از نوع "گوشتی" تا نوع "آسمانی" طبقه بندی کرده است. عام ترین بینی در بین مردان در تقسیم بندی انجام شده توسط پروفسور آبراهام تامیر بینی گوشتی است. ( البته این بینی در ایران معروف به بینی نوک عقابی است) که سمبل بینی مطالعه شده بینی پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت است که گفته می شود بینی یک چهارم از 1300 فرد بررسی شده مانند بینی پرنس فیلیپ بوده است.

پروفسور آبراهام که مقاله اش در مجله جراحی کرانیو چاپ شده ویژگی هایی مانند سخاوتمند بودن، عاطفی ،کمک کننده و حساس بودن را از جمله ویژگیهای افراد مورد مطالعه با بینی های گوشتی دانسته است. اما در این تحقیق این واقعیت نیز نمود یافته که دارنده بینی های گوشتی و یا مدل شاهینی (Hawk) که باربارا استریسند نمونه آن است، چندان بینی های جذابی نیستند.

9 درصد از تحقیق شوندگان بینی موسوم به بینی رومی  (تام کروز) دارند. جاه طلبی، شجاعت و روشنفکری در افراد با بینی رومی بیشتر از بقیه دیده می شود.

سه درصد از تحقیق شوندگان همچنین دارای بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی بودند که در این بین بینی فابرگاس بازیگر آرسنال در این دسته جای گرفته است.

پروفسور آبراهام بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی تعریف کرده است که 9 درصد از پرسش شوندگان دارای چنین دماغی بوده اند. فرد جنگجو و نیز متخصص امور بیزینس دارای چنین بینی هایی هستند.

بینی های آسمانی که 13 درصد دارای چنین بینی هایی هستند از جمله بینی های متعلق به بازیگران خوش نقش مانند کری مولیگان است.

از هر 25 نفر یک نفر نیز مانند لنین دارای بینی گسترده با سوراخهای بزرگ بودند.

 از هر 200 نفر نیز یک نفر دارای دماغ نوک منقاری است که لئو مک کرن از جمله این افراد است.(یک زمانی در تهران این نوع بینی موسوم به بینی کوفته ای- سالکی بود.)

بینی پوزه دراز نیز کمیاب بوده و نمونه این بینی را می توان روی تصاویری از صورت نیکسون رییس جمهور فقید امریکا دید. دماغ پالمر تامکینسون در این تحقیق فقط یک نمونه بوده که این نکته نیز جالب توجه بود. بینی هری ردنپ فوتبالیست معروف انگلیسی نیز که از هر 50 نفر یکی دارای چنین بینی است، قابل توجه در این تحقیق بوده است.

سیمون ویتنی از جراحان زیبایی می گوید نتایج بدست آمده که اغلب روی بینی اروپایی ها مصداق دارد، با آنچه در دیگر نقاط جهان روی صورت افراد مختلف وجود دارد، متفاوت است و آن طوری نیست که پروفسور آبراهام گفته است. وی افزود بسیاری مدل بینی آنجلینا جولی را دوست دارند اما در لیست آبراهام نیست!

به گفته وی بینی مستقیم و سر راست در نظر مردان بینی جذابی محسوب می شود و در دید عموم بینی گوشتی خیلی محبوبیت ندارد.

 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

دماغ ضخیم و کوتاه  ( وین رونی ستاره منچستر )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده ( کیت میدلتون )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی فلشی ( پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی نوک شاهینی ( باربارا استرایسند )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

دماغ کوچک با حالت اشاره ( هلن میرن , هنرپیشه فیلم ملکه )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی  ( فابرگاس بازیگر آرسنال )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی موسوم به بینی رومی (تام کروز)
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی نوک منقاری ( لئو مک کرن )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی های آسمانی (کری مولیگان )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

دماغ نوک منقاری است ( لنین )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی هری ردنپ فوتبالیست قدیمی و معروف
از هر 50 نفر یک نفر چنین دماغی دارد
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

بینی پوزه دراز (نیکسون )
 
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)

دماغ پالمر تامکینسون

پسری که با بی رحمی دندان خود را در صورت نامزدش فرو کرد

پسر در اوج بی رحمی دندان خود را در صورت نامزدش فرو کرد

پسر در اوج بی رحمی دندان خود را در صورت نامزدش فرو کرد , این می تواند نهایت حسادت پسری با نامزدش باشد. جوان 23 ساله در یک اقدام وحشتناک دندان خود را در صورت نامزد خود فرو نمود.

 

به گزارش دیلی خبر رایس کولی متهم است در مورخه 22 فوریه 2014 طی درگیری که با نامزد خود داشته در اوج بی رحمی دندان خود را به صورت نامزد خود فرو کرده است.درگیری زمانی به وقوع پیوسته است که کولی از نامزدش سوال نموده ایا وی را دوست دارد یا خیر!

پسر در اوج بی رحمی دندان خود را در صورت نامزدش فرو کرد

کولی که مدت دو سال است با” چانتل وارد ” نامزد کرده است می گوید زخمی شدن خانمش عمدی نبوده است.اما وی از سوی دادگاه کراون نیوکاسل گنهکار شناخته شد.

 

در طول جلسه دادگاه خانم گفت: او دهانش را روی لبانم گذاشت و با شدت انها را کشید به نحوی که فکر نمودم لبم کنده شد و سپس خون همه صورتم را فرا گرفت.

 

خبر کولی فعلا در بازداشت موقت بسر میبرد تا ماه اینده به زندان منتقل شود

پسر در اوج بی رحمی دندان خود را در صورت نامزدش فرو کرد

پسر در اوج بی رحمی دندان خود را در صورت نامزدش فرو کرد

 

شایعه زندگی مار در بینی و مغز یک پسر بچه

        

عکس واقعی شایعه زندگی مار در بینی و مغز یک پسربچه

زندگی و دوستی یک مار در سر یک پسر بچه ۱۰ ساله به یکی از سوژه های خبری تبدیل شده است. این مار از کودکی در سر این کودک زندگی میکند و آنها به قدری به هم وابسته هستند که نه مار حاضر به بیرون آمدن از سر پسر بچه است و نه بچه علاقه دارد مغز او را برای خارج کردن مار از سرش جراحی کنند.
 
این مار همیشه در سر این کودک زندگی میکند و این پسر بچه هیچ علاقه ای به اسباب بازی هایش ندارد و ترجیح میدهد که تمام زمان را با این مار سپری کند و بازی کند.
 
عکس واقعی شایعه زندگی مار در بینی و مغز یک پسربچه
 
اما این کل ماجرا نیست و طبق مشاهدات و تحقیقات گروه پارس ناز این عکس فقط یک شوخی فتوشاپی هست و مربوط به یک بازی کودکانه یک پسر 10 ساله است. (طبق معمول مردم از کاه، کوه میسازند)عکس اصلی و بدون فتوشاپ
 
عکس واقعی شایعه زندگی مار در بینی و مغز یک پسربچه